Sunday 24 July 2011

just for fun

Aloooha. anyeonghasaeyo. setelah aku berhempas pulas membuat blog aku yang baru. sebab itu sudah lama tak mengupdate too sebab blog tak bole buka. lepas tu carik carik blog not found. sory la k untuk sape sape yang menunggu kehadiran cerita baru dari aku. satu lagi aku baru buat blog ni balik sebab sekarang baru ada kelapangan waktu untuk mencreatenye balik semula. biasalah busy sane busy sini busy body pun ade jugak. kelas sana kelas sini tution sane tution sini camp sana camp sini macam macam la. oke oke sudah merapu banyak banyak. orang cakap merapu banyak banyak keje tak jalan jugak. sekarang aku baru nak mencoret coretan cerintan ceritun buat kamo orang semua.  ceritan cerintun aku ni takde laa best sangat pun kali ni biase biase je. ha berbalik semula kepada cerita camp yang dekat atas tu. semua blog kawan kawan aku sudah update pasal ni tapi kesian dekat aku baru je nak update :( tapi at least aku update jugakkan. topik dia sesangat simple Kem Kepenggunaan Kelab Pengguna Sekolah Sekolah Menengah Negeri Pahang. ha sebelum masuk pada cerintan cerintun seperti biasa kamo orang semua kena tepok tangan dulu kalau takde tangan tepok kaki.

mak ai mula mula aku terlalu over excited bila cg aku suroh aku pergi camp dengan junior aku bella. kau ade? sini gua mau kasi cerita sama lu orang semua. tunggu bas saje dah dekat sejam pas tu journey saje dah dekat empat jam singah maran la singgah temerloh la. bla bla bla after four hours journey ako sampai jugak dekat satu tempat ni namenye tasek bera. sampai sampai je pergh matahari dah tak nampak langsung. bla bla bla check in khemah pastu ade taklimat suai kenal and berbagai. mase bagi group aku termasok dalam group 6 yang diberi name BLISS dengan ahli 12 orang (aku. wan. fezul. nuar. pong. kak sha. aiza. ghah. dayah. nana. yaya.) dengan aku sebagai leader dieorang. bla bla bla habis taklimat berbagai masok tido. sesampai dekat khemah masuk masuk semua macam merungut sebab macam tak best dengan khemah yang da bole jadi kolam renang. bla bla bla  ade satu lagi problem. nak tidur tak bole sebab sempit dengan badan aku ni yang bapok nye lah besor. lastly dapat jugak tidur. ha lupe nak bagi tau nama bebudak khemah aku. bebudak khemah aku : fezul. loloi. naim. mad.

pukul 4.30 dah bangon pagi. tapi yang aku ni biasenye malam malam minggu pukul 6 7 pagi baru nak start tido. pergi bilik air tengok air mak ai airnye kalah kopi jantan pekat die. bla bla bla solat solat ada senaman pulak. amik kau senam tu senam ni tapi tak jugak kurus aku. tetap jugak comel macam ni tak hensem tapi comel. bla bla bla breakfast than start the activities and assignment. first assigment team building. mase team building kena buat bunting untuk group masing masing. yang ni aku malas nak citer pepanjang sebab kamo owang semua tahu kan camne team building except yang tak pena pergi camp. second activities ikhtiar hidup. ako paling suka bab bab makan makan ni. korang masak aku makan. hahahahaha. semua team kena masak. menu tak bagi tapi ako rase semua buat menu same je. roti lilit. telur rebus. ayam panggang. air teh. tapi team aku ade lain skit daripada team lain. ayam yang diberi  too team aku tak panggang tapi rebus. ni semua hasil idea aku untuk rebuskan ayam itu. secara teori kalau rebus akan lagi cepat masak daripada bakor. semua macam pelik bila ayam direbus tapi lastly ayam yang direbus ni masak jugak daripada ayam yang dibakar terus rentung. bla bla bla masuk slot ketiga malam kebudayaan. team aku kena buaat pantun pantin. credit too kak sha sbab die ar yang buat pantun pantin kami. petang berlalu malam menjelma bla bla bla malam kebudayaan berlangsung dengan tema kepenggunaan. dan dan aku cabut no giliran dapat no 1. perasaan aku agak gelabah. nervous. parkinson. sini gua mau kasi cerita sama lu orang lagi. mak ai mase ni semua tunjuk bakat terpendam yang kalah dengan diva diva malaysia. bla bla bla having fun with all of them

semua orang nampak happy sebab ape dapat balik rumah rindu mak ayah paling penting bantal busuk dieorang. ade jugak yang sedih sebab ape dah tak jumpe. rindu korang. sweet time dengan korang. macam macam lagi la. alih alih dah kena balik. say bye too tasek bera.

ade word baru untuk kamo owng semua daripada coach camp :
BERDOZER - B.A.B.1
HOTEL TIGA BINTANG - KHEMAH TIGA BINTAT

ade lagi cerita tersirat yang aku tak bagi tau kamo owng semua tapi tak payah la nanti buat tambah dosa aku je aku citer kat korang. tatatititutu

habis sudah, thanks fore reading

0 bebelan:

Post a Comment