Tuesday 26 July 2011

padan muke kau!!!

assalamualaikum and jualsayor. eh silap anyeonghaseyo. ce korang tengok title dekat atas tu PADAN MUKE KAU!!!! padan muke sape? aku ke kau? ha ni nak citer ni. 2 minggu lepas ramai bebudak bebudak busy nak check bende ni. tapi aku chill je aku tak suka kecoh kecoh ni. korang tau ke ape yang bebudak bebudak ni checkkan. tak taukan. biar aku citer. semua bebudak bebudak sibuk nak check bende ni. pastu check check bende yang keluar DATABASE ERROR!!! padan muke tak dapat check. tapi bukan yang ni aku nak citer. orang cakap kalau kite cakap tak nak pade bende ni kite akan dapat but if kita cakap kite nak bende ni kite confirm takkan dapat. korang rase korang dah dapat guess ke ape yang aku nak citer ni? kalau dapat bagos la.

oke continue the story. so bile dengar macam tu aku dengan secara lansungnye berdoa siang hari siang malam untuk aku dapat bende ni. sebab tu aku tak gempar gemburkan. aku chill je. sebab dah tau MAYBE aku takkan dapat. but doa tu termakbul dalam bentuk :


korang tengok ape yang terjadi kat atas tu. 
PADAN MUKE AKU sebab sape suruh mengatal sangat mulut tu nk pergi sangatkan. now amik kau memang aku akan pergi padan muke.

habis sudah, thanks fore reading

0 bebelan:

Post a Comment